Mijn eerste ervaring bij Gwen was top. Ik heb last van huiduitslag en zij heeft mij goed advies gegeven over hoe ik het kan behandelen. Erg blij mij! Ik kom zeker terug.
Behandeling door Gwen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marleen•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Pedicure gehad met gellak , helemaal blij mee!
Behandeling door Gwen•Pedicure
Simone•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden!!
Behandeling door Gwen•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super behandeling gehad. Gwen weet waar ze mee bezig is en zorgt ervoor dat je met prachtige voetjes en een ontspannen gevoel naar buiten gaat.