Altijd een hele fijne ervaring bij deze kapsalon. Ik kom er al jaren.
Styling door Marina•
Vrouwen knippenToon alles…
Michelle•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Great as always.
Kleuren - volledigToon alles…
Patricia•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Vind het een geweldige salon voel me heerlijk en relax ❤️
Behandeling door Anita•Laserbehandeling - huidverjonging
Adevye•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Al jaren een super tevreden klant.
Styling door Marina•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Lucienne•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Specialist in huidverzorging. Vriendelijk en heel fijn contact. Goede uitleg wat ze doet. Echt kennis van de huid en hoe te verzorgen.
Aanrader om hier een afspraak te maken.
Behandeling door Anita•Facials / Gezichtsbehandelingen