Amazing, professional lovely and I will certainly be back!
Styling door Esra •Vrouwen - knippen en föhnen
Amy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hi Esra,
Bedankt voor het knippen, erg fijn geknipt.
Ik kom zeker terug.
Gr. Joost
Styling door Esra •Mannen knippen
Joost•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel ontspannen sfeer met 1 op 1 aandacht voor jou. Goede prijs/kwaliteit. Zeer ervaren. Esra is heel bescheiden maar heeft na jaren in loondienst de stap gezet om voor zichzelf te beginnen. Super stoer en ik gun haar zo het succes! Dus heb je geen vaste kapper of ben je niet tevreden met je huidige kapper? Ga naar Esra!