Bij binnenkomst nam Esra rustig de tijd om mijn wensen te bespreken. Esra gaf mij goed advies en heeft mijn haar helemaal naar wens geknipt! Ik ben erg tevreden en kom zeker terug.
Styling door Esra •Vrouwen - knippen en föhnen
Janneke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great haircut, very pleasant atmosphere.
Styling door Esra •Vrouwen - knippen en föhnen
Iva•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne kapper! Gezellig gekletst en goed geholpen bij mijn vragen :)
Styling door Esra •Vrouwen - knippen en föhnen
Hanna•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Esra was heel aardig en leuk geknipt
Styling door Esra •Vrouwen - knippen en föhnen
Winnie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
As always great service, attention to detail and amazing result for the balayage.