Esra is super nice, great service and I love the result of my hair! I'll definitely be back :)
Styling door Esra •Vrouwen - knippen en föhnen
Kajol•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eindelijk een kapper gevonden die weet wat ze aan moet met mijn fijne en stijle haar. Goed advies en heel leuk geknipt; in jaren niet zo tevreden geweest!
Styling door Esra •Vrouwen - knippen en föhnen
Pomme•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Esra gave me a lovely balayage and haircut. She listened to my preferences but also gave good advice about what length to cut for my hair type. She is calm, friendly, and very talented. I always have a good experience with her! Would definitely recommend.
Styling door Esra •Balayage
Ana•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Esra is een hele fijne kapster. Ik kom al lang bij haar en ze knipt goed, is professioneel en luistert goed naar wat je wil. Kan het goed met haar vinden en kom altijd graag terug!! Ze doet alles met aandacht. Zeker een aanrader!!