Heel erg genoten van een fijne behandeling, zeker voor herhaling vatbaar.
Behandeling door Natalija
Melissa•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Je huid heeft weer een lekkere booster gehad...ziet er weer goed uit
Behandeling door Karin
J•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijn ervaring! Ik kom zeker terug!!
Behandeling door Kristel
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was er voor de eerste keer, veel aandacht en duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren. Kristen erg vriendelijk en geeft je ook een goed advies als je nog andere zaken zou willen laten doen, dus ook doe maar niet want ….. TOP gaan mij vaker zien
Behandeling door Kristel
Marga•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannen, Kristel is heel kundig en laat je helemaal ontspannen.