Goede uitleg en meedenkend waarom iets niet mooi is. Ontzettend blij met mijn lijntjes. Blik een minder moe. Superblij mee.
Behandeling door Kristel
Anneke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele en zorgvuldige behandeling door een betrokken en zeer vriendelijke medewerkster. Ik zie er weer goed uit en kom zeker terug!
Behandeling door Kristel
JvR•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd een plezier om bij Karin in de salon te zijn. Je verlaat de salon tien jaar jonger en met een goed humeur. Wat een vakvrouw en leuk mens!
Behandeling door Karin
Margriet•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer fijn om geweest te zijn na de lockdown . De dames zijn altyd vriendelijk en de muziek sfeervol . Tot snel gr Rob Velders
Behandeling door Natalija
Rob•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ook in deze tijd goed verzorgd en in een fijne sfeer! Altijd weer even genieten en opgeknapt de deur uit.