Prettig en vriendelijk contact en mooie voetjes weer! ik kom zeker terug1
Behandeling door Kristel
Lutgart•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige sfeer, fijne mensen en weldadige behandeling!
Behandeling door Karin
Clara•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Door ziekte heb ik een verdikte, stugge huid op m'n voeten. Ik geniet dus extra van een fijne scrub en geweldige voetmassage. Ga letterlijk dansend weer naar huis!