Schone salon. Geen directe ventilatie mogelijkheden in de behandelkamer. Vriendelijke en rustige medewerker.
Mijn grootste minpunt: de behandeling zou 55 minuten duren, ik was met 40 minuten klaar en moest het volledige bedrag betalen. Ik heb er tijdens afrekenen niets van gezegd, ik wilde thuis e.e.a. nalezen om te kijken of het klopte. Een aanpassing op de website of tegemoetkoming tijdens afrekenen zou op zijn plaats geweest zijn.
Behandeling door Natalija
Ingrid•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
was erg goed
Behandeling door Natalija
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wil je een lekkere gezichtsbehandeling of je nagels of wat dan ook wil doen, gezellige goede salon(hygiënisch)en vriendelijke dames die je helpen
Behandeling door Karin
J•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn,als altijd!
Behandeling door Natalija
Lin•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren lang klant, elke behandeling is het genieten!