Ik kom hier al meer dan 15 jaar....en ik kom steeds terug.....heerlijke goed gezichtsbehandelingen!
Behandeling door Karin
Janneke•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele prettige en ontspannen behandeling
Behandeling door Karin
Renske•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundige en vriendelijke behandeling. Prettige sfeer!
Behandeling door Karin
marie-anne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Uiterst vriendelijke behandeling.Ik was eerst wat onzeker over hoe wenkbrauwen "uit de verf" kwamen en moest er aan wennen. Kristel stelde me gerust dat het er heel mooi uitzag. Ben er nu wel heel blij mee!
Behandeling door Kristel
Nadja•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon! Erg vriendelijk ontvangst. Je voelt je direct op je gemak. Wenkbrauwen zijn daarnaast ook perfect geshaped en geverfd.