Ik kom al 17 jaar bij Karin, een enkele keer bij haar dochter Kristel, zijn vriendelijke dames en deskundig in hun werk, kom altijd tevreden weer thuis.
Behandeling door Karin
Janneke•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch!
Behandeling door Karin
Jeanine•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon! Heel blij met mijn nagels!
Behandeling door Kristel
Suzanne•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De zorgvuldige werkwijze van Karin is fijn en deskundig.