Kristel is uiterst zorgvuldig en professioneel zonder onpersoonlijk te zijn. Iedere keer weer een feestje om er te zijn !
Behandeling door Kristel
Clementine•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Persoonlijke en professionele behandeling. Zeer prettig.
Behandeling door Karin
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kristel heeft gekeken of permanente make-up van de wenkbrauwen geschikt voor mij zou zijn. Door leeftijd en chemo is het een beetje een rommeltje geworden. Ze heeft wenkbrauwen getekend zoals ze zouden worden en heeft het hele proces plus nazorg heel zorgvuldig uitgelegd. De "proef-wenkbrauwen" zagen er zo mooi uit dat ik meteen een afspraak heb gemaakt voor het echte werk!
Behandeling door Kristel
Alice•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Jammer dat je maar een eigenschap kan aanklikken, want eigenlijk zijn ze allemaal van toepassing! Maar omdat ik last heb van allerlei allergieën was professionaliteit voor mij het belangrijkste. Gelukkig hebben ze een groot assortiment voor de zeer gevoelige huid, wist Karin precies wat ik nodig had en ben ik als een schoon, blozend appeltje vrolijk naar huis gereden.
Behandeling door Karin
Alice•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een heerlijke gezichtsbehandeling, een verwenmoment voor mezelf!