Vriendelijk ontvangst bij binnenkomst.
Snel geholpen, deskundig, aandacht voor de behandeling.
Bieden je wat te drinken aan, heel attent.
plezier in het werk en dat merk je.
Behandeling door Natalija
cynthia•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon voor pedicure
Behandeling door Natalija
christina•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Keurige mensen, fijne omgeving.
Behandeling door Natalija
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik voelde me direct welkom. Uitstekende verzorging van mijn huid, heerlijke massage.
Behandeling door Karin
Marianne Engel•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Je verlaat de salon altijd 15 jaar jonger, vanwege de behandeling en vanwege het gesprek!