Fijne salon, ik kom er graag omdat ik weet dat het goed is.
Behandeling door Karin
Jacqueline•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ontvangst weer na de lockdown. Alle rust en aandacht en kundige medewerkers. Genieten en met een ontspannen en gereinigd gezicht en mooi verzorgde voeten weer naar huis!
Cecile•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Karin is heel deskundig, legt ook veel
uit als er vragen zijn. Ze is ook erg vriendelijk en belangstellend. Kortom een hele fijne schoonheidsspecialiste. Ze is echt aan te raden.
Behandeling door Karin
Tineke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie (nieuwe) locatie in het centrum van Zeist. Professionele behandeling in een hygiënische salon.