Prima pedicure en fijne salon. Tot de volgende keer
Tineke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
In veilige en ervaren handen
Behandeling door Karin
Chantal•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer bezocht ik pedicure Natalia. Ik ben bijzonder tevreden over de behandeling. Aandachtig, vakkundig en vriendelijk. Natalia werkt bij Treatwell op de 1e Hogeweg in Zeist. De salon is intiem en ziet er verzorgd uit. Ik werd vriendelijk welkom geheten,
Behandeling door Natalija
Mevr Marijke Bermaak•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd FANTASTISCH!!
Behandeling door Karin
Ines•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne, rustige, sfeer.
Uitstekende behandelingen.
Zowel voor de voeten als voor het gezicht.
Een weldaad, zeker in deze tijd!