De kwaliteit is stunning! Blijft metaling zitten zonder te chippen.
Lisette•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige salon met eerste klas vakvrouwen. Uiterst vriendelijke en zorgzame behandelingen.
Zeer de moeite waard. Kijk er altijd naar uit. Bedankt en weer tot spoedig!
Behandeling door Karin
Netty•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een pedicure die weet wat ze doet, deskundig en een gemoedelijke sfeer. Ziet er allemaal keurig en schoon uit.
Zeker tot de volgende keer.