Kom er altijd heerlijk verfrist vandaan, top behandeling.
Behandeling door Karin
Annegje.•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nvt
Behandeling door Natalija
Nanny•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze keer werd mijn man en ik geholpen door Natalija in de nieuwe zaak van Beauty in Motion. Het is een fijne locatie wij, zoals altijd, op zeer deskundige en vriendelijke wijze geholpen.
Wij willen Beauty in Motion aan iedereen aanbevelen.
Behandeling door Natalija
Tiny & Kees•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heerlijke behandeling gehad. Zowel gezicht weer stralend en voeten weer als nieuw. In mooie nieuwe salon.