De behandeling door Helen was top kan nu weer normaal lopen.
Behandeling door Hèlen•Medische pedicure
Jan•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het electrisch ontharen was voor mij de eerste keer. Ben heel prettig door Helen geholpen en zal meer keren terugkeren om een goed resultaat te krijgen.
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mevr.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne ervaring! De pedicure was prettig en ontspannend.
Medische pedicure
Cheyenne•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het medische pedicure was heel goed, Ik ben tevreden