Zoals altijd fantastisch. De aandachtspunten aan de voeten worden professioneel aangepakt en daarna prachtig gelakt. Waar voor je geld. Ik vind het altijd heerlijk om in stilte te genieten en Lisa voelt dit goed aan.
Medische pedicure
Nathalie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een bindweefselmassage gehad. Isij heel goedbevallen
Micro Needling
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anne•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was echt super mooi gedaan. Ook heel aardig persoon. Echt een aanrader om te gaan/doen.