De behandeling wordt goed uitgelegd. Het gezicht wordt eerst goed gereinigd. Daarna de bindweefselmassage en na de behandeling krijgt je gezicht een voedende cteme.
Fijne locatie en vakkundige medewerkers!
Absoluut een aanrader!
Bindweefselmassage
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Keurig teruggebeld voor afspraak. Laura is een prima orthopediste die bovendien heel prettig in de omgang is. Tarief voor de behandeling is zeer redelijk.
Medische pedicure
Bernard Stouten•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemal top
Manicure
Diana•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals gebruikelijk was de behandeling prima en deskundig.
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen