Ben er super blij mee!! Zeker aan te raden, deskundig, professioneel, vriendelijk en neemt de tijd voor je.
Behandeling door Hèlen•Permanente make-up (pmu)
Patricia•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb de behandeling als zeer positief ervaren. Deskundig en vriendelijk. Ik heb vertrouwen in het advies en ben tevreden. Positief is ook dat na het zetten van de wenkbrauwen en de bijwerking erna er ruimte is om terug te komen wanneer het resultaat nog niet naar wens is en dat binnen de prijs die bijaanvang is betaald.
Behandeling door Hèlen•Permanente make-up (pmu)
Nel•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben al jarenlang klant en zou nooit ergens anders willen proberen. Helèn is super!
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Heidi•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Helen is een perfect schoonheidspecialist. Goed in haar vak.
In een woord geweldig.
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ciela Mevr.•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Super lieve rustige meid, gaf een heerlijke gezichtsbehandeling. En vertelde ook bij alles wat ze smeerde en waar het goed voor was.