Ik vind deze salon prima en Helen is vriendelijk en zeer ervaren. Ik deze salon iedereeen aanraden.
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jeannette van Eesteren•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vooral de nekmassage was heerlijk.
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mevr.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige salon, deskundig advies, Helen is heel aardig
Behandeling door Hèlen•Peeling
Sylvia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn huid was erg rood na de behandeling. vermoedelijk door een langdurige peeling voor een gevoelige huid, en is nog steeds onrustig. Dit is mij in 30 jaar nog niet eerder overkomen, Wellicht heeft ervaring daarbij een rol gespeeld.