Elektrolyse is het beste wat ik heb gedaan voor mijn overbeharing op mijn gezicht. Het duurt wel lang voordat je resultaat ziet. maar het is wel permanent niet net als lazer. Ik raadt dit zeker aan voor als lazer niet heeft gewerkt.
Behandeling door Hèlen•Laserontharen
El B•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke ontspannen behandeling van Helen, met uitzicht op de mooie binnentuin en het zonnetje dat door de ramen scheen. Een fantastische ervaring met heerlijke producten, ik heb genoten
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Gera•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke ruimme werkkamer.
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen