Hele fijne ontspannende gezichtsbehandeling gehad bij Hèlen, wenkbrauwen waren supermooi bijgewerkt zowel qua vorm als qua kleur, ook de wimpers weer mooi zwart. Ik kijk alweer uit naar de volgende behandeling
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ingrid•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekend zoals altijd….👍🏼
Behandeling door Hèlen•Medische pedicure
Elle •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele prettige sfeer in de salon en ben heel goed geholpen door Helene Zeker een aanrader!
Behandeling door Hèlen•Medische pedicure
Yasmin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Halen, is een ervaren schoonheidsspecialiste. Ze weet van aanpakken, is vriendelijk, en zorgzaam.
Altijd vrolijk en behulpzaam.