Prettig en deskundig. Mooie salon, heel ontspannend.
Behandeling door Hèlen•Medische pedicure
Anoniem•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Helen en haar collega hebben mij al meerdere malen geholpen met een pedicure en het verwijderen van likdoorns. Eenmaal waren mijn voeten zo pijnlijk van veel likdoorns dat de collega na de behandeling aangaf dat ik waarschijnlijk terug moest komen. Dit hoefde totaal niet, zo goed was het gedaan! Ik ben heel blij met de service en kundigheid van Beautyinstituut en ben zeker vaste klant geworden. Aanrader voor iedereen om een pedicure te nemen!
Behandeling door Hèlen•Medische pedicure
Dorinde•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het ie hier altijd goed
Medische pedicure
Stouten•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren en ben zeer tevreden
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen