De microdermabrasie met het vochtmasker waren weer heerlijk!
De huid krijgt echt een boost aan vocht binnen!!
Ook weer erg gezellige gesprekken gehad met Laura.
Microdermabrasie
Elly•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Relax en toppie
Behandeling door Hèlen•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Shelley•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was een heerlijke behandeling met een goud masker!
En een pedicure behandeling dus weer klaar voor de zomer!word heel vriendelijk en professioneel behandeld!
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marry•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kan iedereen een schoonheidsbehandeling
in dit Instituut aanraden! Je wordt kundig en
vriendelijk behandeld!
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen