Laserbehandeling gehad met vervolg. Ze is deskundig en bekijkt eerst na 1e behandeling hoe het uitpakt voordat de rest wordt behandeld. Zeer zorgvuldig dus, ook een fijne gel mee gekregen om eea te behandelen. Altijd fijne sfeer bij deze salon, kan het zeker aanraden.
Behandeling door Hèlen•Laserbehandeling - huidverjonging
Ingrid•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer fijn. Plezierige behandeling en stralende huid! Kreeg ik veel complimenten over. Met hartelijk dank voor het faciliteren van een mooi Valentijns cadeau!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Froukje•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top!
Medische pedicure
Gabriela•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was heerlijk je voelt je daarna zo licht en schoon!kijk er weer naar uit voor de volgend behandeling!En heel gezellig !
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd prima en vriendelijk behandeld!
Kan het iedereen aanraden.
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen