Hele fijne ervaring gehad, voelde me gelijk op me gemak ! Farzaneh heet ze, door haar kom ik ook zeker terug!
Nekisa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden met Jill!
Safira•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag mijn bovenlip weer laten waxen. Waar het een jaar geleden nog prima was (2 x waxen,met lamp, na waxen met pincet de laatse haartjes verwijderen) is het inmiddels echt slecht! Het lijkt wel of het iedere keer slechter wordt. 1x waxen, geen check met lamp of alle haartjes weg zijn. Ik moet thuis nog aan de slag met een pincet. .....
Marieke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer mooie nagels
Ina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag heb ik weer mooie biab-nagels laten zetten door Ciska. Altijd gezellig in de salon, met een kopje thee en een lekker koekje! En vandaag heb ik dankzij die leuke Valentijnsactie 20 procent korting op mijn volgende behandeling gekregen. Hopelijk raak ik het bonnetje niet kwijt 🤪