Het is verassing behandeling Dankje wel master Gokhan.tot volgende keer behandeling.
ferhad•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel blij met Rozanne.
Denise •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig zowie blij met de eerste behandeling had nooit gedacht dit restaurant te krijgen met een behandeling ongelooflijke en blij met de tweede behandeling zeer professioneel mensen helemaal top
Richard •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel erg tevreden hij heeft goed gelazerd
H. N.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste keer bij Mariska O. Ik heb een wimperlifting inclusief verven gedaan. Medewerkster heeft alles goed uitgelegd en ze was heel aardig. Fijne 1ste ervaring!