Zoals altijd, gezellig geweest en met mooie nagels naar huis gegaan
Jeanet•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk salon!
Super fijne behandeling gehad. Heel erg bedankt weer en tot de volgende keer.
Violeta •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gisteren geweest voor een Hifu behandeling gezichtsbehandeling bij Dilan. Ik ben er tevreden over. Ik heb meteen een vervolg afspraak gemaakt.
Hülya•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zie mijn mail
s•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling met een zeer uitgebreide massage van de nek, hals, schouders. Ik vond het heerlijk om even in stilte te genieten van de behandeling.