Hoi,het was weer fantastisch en super leuk en gezellig om bij Michelle te zijn voor een lekkere behandeling. Groetjes van Willem
Willem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer fijn en goed geholpen door Farzaneh
Mirjam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Jill is heel erg goed!
Arie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk geholpen
Marisca•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kim is een hele lieve mooie meid massallah. Haar werk is fantastisch dikke so naar jouw mooi mens je bent goud waard en vooral je handen. Je ruikt altijd lekker het is gewoon je mooie lieve hart wat zo prachtig is! Massallah 🤲🏽🫶🏽 love you 🌹🌹🌹🌹🌹🥰🥰🥰🥰👍🏽