Ik werd gebeld naar aanleiding van mijn feedback omdat de nagels die vrijdag waren gezet niet heel netjes waren gezet.
Super lief dat Mariska uit zichzelf zei dat ze het wilde recht trekken!
Vandaag geweest en ik ben super tevreden hoe Sabrina mijn nagels heeft gedaan! Heel blij mee dank je wel
W.d.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer goed op de hoogte van mijn huid, en heb weer een fijne lasersessie gehad, dankjewel 😁
J.P.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd erg vriendelijk en professioneel geholpen.
P.M.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve jonge dame die haar best weer heeft gedaan ik was zeeer te vrede.