Professionele medewerker.
Weet precies wat de juiste manier is om de behandeling uit te voeren.
R.v.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn, behandeling werd heel goed en secuur afgehandeld.
Z.Z.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en warm ontvangen. Voor en tijdens de behandeling ben ik goed geïnformeerd hierover en gerustgesteld door een aardige collega Dilan. Ik kom graag terug .
R.L.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een gezellige middag en met hele mooie nagels naar huis gegaan