Goed geholpen door Mariska ze heeft de gel nagels mooi gedaan
Ik ben er heel blij mee🙂
t.k.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heel blij mee
M.J.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service
n.g.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind Michelle heel professioneel, heeft de tijd genomen voor de behandeling, heeft me ook advies gegeven en tijdens de behandeling vertelt ze wat ze gaat doen.