Ben weer fantastisch geholpen heel bij met me wimpers
w.m.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen. En gevoel gehad ik goed ben gemaseerd. Toppertje
D.R.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
heerlijke goldmask behandeling gehad van isabella
Ze is heel professioneel en klantvriendelijk 👍
Mijn wenkbrauwen zijn ook weer moois strak in vorm tot over 4 weken