Leuke dames, gezellig zitten kletsen! Biab is helemaal geweldig en ziet er supermooi uit. Zeker een aanrader! Kom over 3 weken weer terug en neem dan ook mijn dochter mee.
B.G.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
M.J.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige meiden, heel gezellig en goede uitleg.
Voor het eerst wimperextensions, naar heel goed en schoon gedaan
Top!!
w.m.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals gewoonlijk super goed geholpen bij m'n 8e laser behandeling.