Ik ben zeer attent geholpen door de dame die me wimpers gezet heeft. Heel leuk mee gesproken tijdens de behandeling wat ik erg fijn vond omdat ik de eerste keer liet zetten na 4 jaar. En zeker voor herhaling vatbaar direct vervolg afspraak ingepland voor vullen. Zeker een aanrader
V.A.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was goed gegaan, er was een misverstand van mijn kant, maar het was netjes opgelost.
R.D.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het personeel was aardig en heel professioneel.
F.A.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn, snel en goed geholpen, blij mee!
K.C.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en netjes geholpen bij hairsalon en beauty.