Mijn acryl nagel was beschadigd dus repareren. Kon direct terecht en netjes gerepareerd. En ik hoefde niet eens iets te betalen, zelfs geen taart omdat ze allemaal aan de lijn zijn.🫣. Dank jullie wel!
B.H.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en snel klaar toppie
T.W.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het ging super goed :)
H.K.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was heerlijk, lekker peeling, dan masker en verzorging.