Ben super tevreden met mijn wenkbrauwen en wimpers, heeft ze heel goed gedaan. Is niet eens te zien dat het geverfd is, echt een aanrader.
Behandeling door Elsa•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Lorraine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Elsa is super aardig en heel professioneel. Ze werkt erg hygiënisch wat ik heel belangrijk vind en we hebben lekker gekletst. De pedicure was een feestje! Heerlijke zachte voeten heb ik nu!