De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
150 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Altijd fijn om bij Elsa een behandeling te krijgen. Ik geef haar vaak creatieve vrijheid met het lakken. Heb nu een mooie set die bij de lente en Pasen past. Aanrader
Mooie ruimte en er wordt heel goed voor je gezorgd
Vanaf het moment van binnenkomt voelde ik me welkom. Ik mocht gelijk door naar achter. Ik was al ruim een jaar op zoek naar een nieuwe pedicure adresje, en die heb ik hier gevonden. Behandeling voelde helemaal als een reset voor mijn voeten, die avond gleed ik gewoon uit mn sokken tijdens de wandeling met mn hond. Goed teken denk ik zo ;) Gelijk een afspraak gemaakt voor een volgende keer. Tot dan!
Elsa is heel attent en heel vriendelijk. Ik heb de behandeling hele fijn ervaren
Een heerlijke behandeling! Lekker warm dekentje over mij heen, rustige muziek en niet praten vond ik heel fijn. Verschillende producten die aangenaam geurden en zacht aanvoelden. Mijn huid voelde schoon en fris toen ik naar buiten liep!