Altijd fijn om bij Elsa een behandeling te krijgen. Ik geef haar vaak creatieve vrijheid met het lakken. Heb nu een mooie set die bij de lente en Pasen past. Aanrader
Behandeling door Elsa•Nagelversteviging
Vivian•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie ruimte en er wordt heel goed voor je gezorgd
Behandeling door Elsa•
PedicureToon alles…
margreet•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Vanaf het moment van binnenkomt voelde ik me welkom. Ik mocht gelijk door naar achter. Ik was al ruim een jaar op zoek naar een nieuwe pedicure adresje, en die heb ik hier gevonden. Behandeling voelde helemaal als een reset voor mijn voeten, die avond gleed ik gewoon uit mn sokken tijdens de wandeling met mn hond. Goed teken denk ik zo ;) Gelijk een afspraak gemaakt voor een volgende keer. Tot dan!
Behandeling door Elsa•Pedicure
Anaïs•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Elsa is heel attent en heel vriendelijk. Ik heb de behandeling hele fijn ervaren
Behandeling door Elsa•Vrouwen harsen - gezicht
Bruna•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke behandeling! Lekker warm dekentje over mij heen, rustige muziek en niet praten vond ik heel fijn.
Verschillende producten die aangenaam geurden en zacht aanvoelden.
Mijn huid voelde schoon en fris toen ik naar buiten liep!
Behandeling door Elsa•Facials / Gezichtsbehandelingen