Heerlijk weer, was een tijdje geleden maar ik ga het weer inplannen. lekker ontspannen
Behandeling door Inela•Gezichtsmassage
Euphemia•17 dagen geleden
Geverifieerde review
Voeten weer gedaan, heerlijk! een fijn gevoel. tot snel
Behandeling door Inela•Pedicure
Euphemia•17 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Beauty Me. Het is altijd gezellig. Il laat mijn wimpers om de drie maanden verven en dat wordt altijd heel goed, ik ga dan ook graag naar Beauty Me.
Behandeling door Elva•Wimpers en/of wenkbrauwen verven