De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1586 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Heerlijk weer, was een tijdje geleden maar ik ga het weer inplannen. lekker ontspannen
Voeten weer gedaan, heerlijk! een fijn gevoel. tot snel
Ik kom al jaren bij Beauty Me. Het is altijd gezellig. Il laat mijn wimpers om de drie maanden verven en dat wordt altijd heel goed, ik ga dan ook graag naar Beauty Me.
Very good manicure, fait price and nice service!!
Voeten zomer klaar met shellac