Onverwachts naar een andere salon, daar goed ontvangen en wisten meteen wat ik wilde. Salon ziet er erg professioneel en netjes uit. En een prima prijs voor mijn behandeling.
Behandeling door Chanique•Wenkbrauwen - threaden
Jacqueline•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling en goed meedenken
Behandeling door Chanique•Gellak pedicure
Anne-Marie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Great salon and wonderful therapist!
Behandeling door Chanique•
Gellak pedicureToon alles…
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne ervaring bij de kapper. Blij met hey resultaat en de sfeer was goed.