Een hele fijne behandeling.
Professioneel en vriendelijk.
Blij met het resultaat. Ben inmiddels vaste klant geworden.
Lisa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is super gastvrij en een lieve meid .
Heeft heel erg veel verstand van haar vak, en Ze doet het met veel plezier!
Samen kunnen wij gezellig kletsen en ben zo blij met wat ze allemaal kan.
Echt een grote aanrader!
Melissa •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden. Mooi resultaat. Je bent een echte vakvrouw👌. Een aanrader om hierheen te gaan.
Leonne •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Biab en hybride brows laten zetten bij Floor en ik ben nog nooit zo tevreden geweest! Vanaf het eerste moment dat ik binnenkwam ben ik vriendelijk ontvangen en voelde ik mij meteen op mijn gemak. Floor is super gezellig en professioneel waardoor je met een prachtig resultaat de deur uitloopt. ✨
Cindy •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd zeer tevreden de deur uit bij Floor! Ze weet heel goed wat ze doet en zorgt er altijd voor dat je op je gemak bent. Zeker een aanrader!