ik ga altijd tevreden weg met mooie wimpers, ze doet het altijd goed
Behandeling door Mia•Wimperextensions
Marjolijn•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd een gezellig praatje en een dolletje. Lekker bakkie koffie.
Mijn nagels weer fantastisch mooi. En met welk gemak ze er weer een kunstwerk van maakt. Ik laat de kunstenaar de vrije hand.
Love it.
Behandeling door Umbrelyne•
Nail artToon alles…
Sonia•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer een superfijne behandeling met heerlijke voetjes als resultaat!
Behandeling door Manuela•Pedicure
Jessica•2 maanden geleden
Geverifieerde review
het was gezellig, mijn bagel zijn goed geknipt en ik heb gelachen
Behandeling door Umbrelyne•Pedicure
Angela•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fui con un problemas en mi uña de Biad, se quebró por un golpe en mi dedo, fui atendida y en una hora me solucionaron el problema, me atendió Meri mua amable y un trabajo impecable!!! muy contenta!!