Behandeling was oké, niet heel bijzonder.
Ik vond het lastig om erachter te komen wat de “Mini Biab” behandeling nu inhield, geen goede toelichting.
Uiteindelijk toch nog een extra manicure erbij geboekt. Maar wat dat dan is geweest???
Behandeling door Meri•Nagelversteviging
Astrid•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd gaat alles op tijd, behandelingen goed en krijg ook advies, prettige communicatie zowel via de mail als mondeling.
Behandeling door Mariette•
PedicureToon alles…
Astrid•3 maanden geleden
Geverifieerde review
ik ga als altijd tevreden bij de salon weg met een mooi resultaat
Behandeling door Mia•Wimperextensions
Marjolijn•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer super blij met mijn nagels en wenkbrauwen! Dames zijn aardig en wordt altijd fijn geholpen, kom er al jaren met veel plezier.