Super blij weer met m’n nageltjes. Hygiënisch en vriendelijk!
Behandeling door Umbrelyne•
GelnagelsToon alles…
Tracy•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed en netjes
Behandeling door Mariette•Medische pedicure
Gustha. Van Ballegoie•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede service
Behandeling door Mia•Wimperextensions
Sha•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Neemt de tijd en geeft tips en toelichting
Behandeling door Mariette•Pedicure
Wingsze•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super blij met Mia. Mijn wimpers zijn zo mooi. Mia weet wat ze doet, ze is vriendelijk en heel professioneel. Mijn wimpers blijven ook drie weken mooi !!