Geslaagde Biab, netjes geholpen en een mooi resultaat!
Behandeling door Meri•Nagelversteviging
Annemarie•12 dagen geleden
Geverifieerde review
Mia is professioneel, ze neemt de tijd en ze is heel vriendelijk en ze weet wat ze doet. Mijn wimpers zien er altijd prachtig uit en blijven wel meer dan drie weken mooi.
Behandeling door Mia•Wimperextensions
Jennifer•12 dagen geleden
Geverifieerde review
Nare ervaring, ik ben met zo'n slecht gevoel weggegaan. Een opstapeling van problemen; de afspraak begon een half uur later, tijdens de afspraak maakte de styliste (Umbrelyne) vervelend commentaar en de tools waren versleten & onhygiënisch bewaard. Het naarste was dat de styliste mijn vinger open sneed met een versleten vijl waarop ik dus reageerde, waarna zij mij uitmaakte als aansteller. Ze werd gefrustreerd met mij voor haar fouten (tijdsdruk&wond) en ik moest toen alsnog 70€ betalen.
Behandeling door Umbrelyne•Nagelversteviging
Aymara•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Weer een prachtig resultaat, Fleur denkt mee voor de nagels en er is veel ruimte voor verandering of aanpassing 😊