Wordt altijd fijn en netjes geholpen door alle vriendelijke dames hier!
Nagelversteviging
Silvana•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden
Behandeling door Mariette•Pedicure
Irma•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Top geholpen
Nagelverlengingen
Jeannette•6 maanden geleden
Geverifieerde review
altijd ga ik tevreden de salon uit, helemaal top deze salon
Behandeling door Silvia•Gelnagels
Marjolijn•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele leuke salon! erg gezellig. Kan soms een beetje uitlopen, maar ik heb daar zelf geen problemen mee! Nagels zitten er al 3 welen op! dus ben erg tevrede