Je word vriendelijk ontvangen altijd word er aan je gevraagd of je wat wilt drinken me voeten worden altijd goed gedaan ik ben zeer tevreden
Behandeling door Mariette•Pedicure
Leonie•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toppertje!!
Behandeling door Silvia•Wimperextensions
Pui•6 maanden geleden
Geverifieerde review
altijd top! mooie nagels voor de kerst . Bedankt
Behandeling door Silvia•Gelnagels
Michelle•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Geef een goed voorbeeld hoe het moet goed ontvangen lekker met een bakje koffie ik kom er graag
PedicureToon alles…
Andy•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Naomi was really sweet and nice. She is quite professional, but after the biab, I had for some reason some bubbles in the nails, which never happened to me. We couldn’t really get rid of it, as she would have had to redo the nails completely, but she tried hard enough to cover them.