The atmosphere was very nice, the inside was clean and pretty. I did have to wait for a long time, but that's ok, cause I don't mind and booked the appointment the day before via Treatwell. Overall it was a nice experience and the people working were very nice :-D
Behandeling door Meri•Nagelverlengingen
Elisabeth•16 dagen geleden
Geverifieerde review
Laat mijn nagels nu paar maanden bij Meri doen en ze zien er iedere x prachtig uit!
Behandeling door Meri•Nagelverlengingen
Mo•18 dagen geleden
Geverifieerde review
Het was mijn 1e keer en zeer fijne fijne ervaring en hele mooie uitkomst. Abigail was ook erg aardig en gezellig.
Behandeling door Abigail•Wimper permanent
Erika•18 dagen geleden
Geverifieerde review
heel tevreden over de behandeling maar dat ben ik altijd
Behandeling door Silvia•Pedicure
Marjolijn•21 dagen geleden
Geverifieerde review
Super mooie nagels weer , door Silvia gedaan.
Erg blij mee.